Subject: Terviseameti loa taotlemine Valukoja 9 koolihoone kasutuseks
From: "Olavi Otepalu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Deputy Director" <[email-masked]>, "Admin Manager" <[email-masked]>,Kahro Köönvere <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 05:49:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saatsin kirja Terviseameti töötaja Anna Trapido e-kirja aadressile. Kuna 
sain vastuseks, et ta viibib pikemaajaliselt eemal, siis saadan kirja uuesti 
vastuses soovitatud üldinfo aadressile.

Soovin Teiega varakult ühendust võtta, et nõu küsida Terviseameti loa 
taotlemise tähtaegade osas Valukoja 9 avatavas koolihoones.
Tallinna Rahvusvaheise Kooli uue koolihoone ehitamine valmib novembri 
keskpaigaks, uue mööbli tarne leiab aset 15.11-15.12.2024, kasutusel oleva 
mööbli kolimine 15.12-31.12.2024,
õpetajad tutvuvad uue koolihoonega, saavad ohutus- ja turvakoolitused, 
pakivad oma kolitud kastid lahti ja valmistavad klassiruumid ette 
02.01-05.01.2025 ja õppetegevus algab 06.01.2025.
Hiljemalt vahemikus 02.01-05.01.2025 on paigaldatud mööbel, õppevahendid, 
ohutusjuhendid ja evakuatsiooniplaanid kogu koolihoones ning tutvustatud 
liikumisteede ja läbipääsude skeemid.

Uue mööbli sisseviimine õnnestub juba novembris ja detsembri hakul, aga kuna 
õppetöö enne jõuluvaheaega lõpeb alles 14.12.2024 ning peale on tulemas 
jõulud ning aastavahetus, ei saa olemasolevat mööblit senisest koolihoonest 
ära kolda enne detsembri viimast kaht nädalat ning paigaldamine võtab ka 
mõnevõrra aega. Hoolimata varasest planeerimisest ja kokkulepetest kõikide 
tarniajte ja teenusepakkujatega saab tegevusi lõpetada alles detsembri lõpus 
või jaanuari alguses. Lisaks on meile teadmata, kas ja millal on 
Terviseameti töötajad puhkusel seoses jõuluvaheaja või aastavahetusega.

Seetõttu sooviksingi Teie nõu küsida, millal oleks kõige sobivam korraldada 
Valukoja 9 koolihoone ülevaatus ja Terviseameti loa väljastamine.
Osa vajalikke dokumente õnnestuks meil teile varem ette ära saata (nt 
Valukoja 9 rendileping).

Jään ootama Teie tagasidet.

Lugupidaisega,

Olavi Otepalu
Director

+372 5682 9331
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

International School of Tallinn

Keevise 2, Tallinn, 11415

 <http://www.ist.ee/> www.ist.ee

Disclaimer: This email and any attachments to it may be confidential and are 
intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If 
you are not the intended recipient of this email, you must neither take any 
action based upon its contents nor copy or show it to anyone. Please contact 
the sender if you believe you have received this email in error.